*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*
*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

ایمان ابراهیمی آهنگ نامه.

 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ایمان ابراهیمی نامه

نامه مینویسمو بازم اونو میدم دست باد

شاید برسونه به دستت دیگه هر چی بادا باد

شاید بگی رسم شکستنو کی یاد قلبت داد

باید حس کنی حاله دلم رو تو که عاشقه من بودی

باید تو بگی با چه دلیلی آخه رفتی به این زودی

باید حس کنی اشکه چشامو داره میچکه رو نامه

نفرین به منه دیوونه عکسات هنوزم همه دنیامه

این نامه مثه احساست دیگه گم بشه شاید

بیدارم تو میخوابی باز حالا هر شبو راحت

اشکامو اگه میبینی بیا هرجوریه برگرد

باید حس کنی حاله دلم رو تو که عاشقه من بودی

باید تو بگی با چه دلیلی آخه رفتی به این زودی

باید حس کنی اشکه چشامو داره میچکه رو نامه

نفرین به منه دیوونه

نامه مینویسمو بازم

اونو میدم دست باد

شاید برسونه به دستت دیگه هر چی بادا باد

شاید بگی رسم شکستنو کی یاد قلبت داد

باید حس کنی حاله دلم رو تو که عاشقه من بودی

باید تو بگی با چه دلیلی آخه رفتی به این زودی

باید حس کنی اشکه چشامو داره میچکه رو نامه

نفرین به منه دیوونه عکسات هنوزم همه دنیامه

 

 *** 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.