*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*
*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

ناصر زینعلی آهنگ عشقمون خاصه.

 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ناصر زینعلی عشقمون خاصه

دلم میخواد با هم بگیم به همه عالم

که میخوایم همو که عشقمون چقد خاصه

رو تو چه حساسم تو هم همینی واسم

چون نگاه تو نگاه منو میشناسه

وای مهربونم نمیتونم بی تو بمونم

وای تویی جونم دوست دارم تا آخرش از تو بخونم

من که عاشقت شدم کاش بشی ماله خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه قربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه هوس نیست

این دوست داشتنه که تو قلبه منه

دله من روشنه که میمونی واسم

وقتی نزدیکتم هر بار من عاشقت ترم انگار

میخوام این حس بشه تکرار همین احساسم

من که عاشقت شدم کاش بشی ماله خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه قربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه هوس نیست

وای مهربونم نمیتونم بی تو بمونم

وای تویی جونم دوست دارم تا آخرش از تو بخونم

من که عاشقت شدم کاش بشی ماله خودم این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه قربونت برم گیرت افتاده دلم حسی که بهت دارم عشقه هوس نیست

 

 ***

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.