*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*
*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

محسن جمال آهنگ زنگ زدم.

  


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید محسن جمال زنگ زدم

تو که نیستی خسته و دلگیرم بی تو از زندگی کردن سیرم

با من از روزایه خوب حرف بزن من صداتو نشنوم میمیرم

زنگ زدم بگم که دلتنگتم عاشقه اون چشم عسل رنگتم

زنگ زدم بگم که عشقم تویی دلیله هر شادی و هر غم تویی

زنگ زدم که بگم جونه منی تک ستاره ی آسمونه منی

یه وقتایی دل نگرونت میشم بگو تو هم دل نگرونه منی

با تو آرومه تمومه دنیام

بی تو این دلم پر از آشوبه

این بهشته چشمایه عاشقه من

تو باشی حتی جهنم خوبه

با تو آرومه تمومه دنیام بی تو این دلم پر از آشوبه

این بهشته چشمایه عاشقه من تو باشی حتی جهنم خوبه

زنگ زدم بگم که دلتنگتم عاشقه اون چشم عسل رنگتم

زنگ زدم بگم که عشقم تویی دلیله هر شادی و هر غم تویی

زنگ زدم که بگم جونه منی تک ستاره ی آسمونه منی

یه وقتایی دل نگرونت میشم بگو تو هم دل نگرونه منی

 

***

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.