*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*
*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

محسن منفرد آهنگ ماهک

  


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید محسن منفرد ماهک

دیدنه چشمات تمومه دلخوشیمه

خیلی دوست دارم بیای پیشم بشینی

انگاری تممه دنیا ماله منه

وقتی میدونم میخوای منو ببینی

باز تو گوشم بخون شیطونه مهربون

ماهک دنیایه من دوتا چشاته

خوبم اینو بدون عشقم آرومه جون

ماهک آرامشه من خنده هاته

خوشگله بابا تو چشم من نگاه کن

باز دوباره تو دلم آتیش به پا کن

من پای حرفایه شیرینت میشینم

قربونه صدات برم منو صدا کن

باز تو گوشم بخون شیطونه مهربون ماهک دنیایه من دوتا چشاته

خوبم اینو بدون عشقم آرومه جون ماهک آرامشه من خنده هاته

باز تو گوشم بخون شیطونه مهربون

ماهک دنیایه من دوتا چشاته

خوبم اینو بدون عشقم آرومه جون

ماهک آرامشه من خنده هاته

فدایه نازو ادات عشقو دیدم تو نگات کوچولویه بابایی خوشگله مو طلایی

فدایه نازو ادات عشقو دیدم تو نگات قربونه قد و بالات همیشه هستم باهات

کوچولویه بابایی خوشگله مو طلایی

ماهک شیرین من

فدایه نازو ادات عشقو دیدم تو نگات قربونه قد و بالات همیشه هستم باهات

کوچولویه بابایی خوشگله مو طلایی ماهک شیرین من شبیه قرص ماهی

 

***

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.