*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*
*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

*همه چی ازهمه جا* *بهترین هاراازمابخواهید*

اس ام اس عاشقانه شهریور 93

اس ام اس عاشقانه شهریور 93

پیامک عاشقانه شهریور  93

اس ام اس عاشقانه شهریور 93 

لبخند زدی بهار با آن آمدیک باغ پر از نرگس و ریحان آمدای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

.

اس ام اس عاشقانه

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

اس ام اس عاشقانه

در دفتر خاطراتم نوشتم رفیق زیباست، معلم دفتر رادید و گفت این رویاست
گفتم ای معلم از نوازش رفیق چه میدانی؟
گفت درعالم رفاقت، رفیق همیشه تنهاست…

اس ام اس عاشقانه

بهترین قصه ی دنیا عشق است و بدترین آن عادت…
اما بدتر از همه عادت به کسی است که روزی عاشقش بودی…

اس ام اس عاشقانه

در زندگی به هیچ کس اعتماد نکن
آیینه با تمام یک رنگیش
دست چپ و راست را
به تو اشتباه نشان می دهد…

اس ام اس عاشقانه

چـــه جملــــه ی غریبـــی اســـــــت…
“فـــراموشـــت می کنــــــــم”
وقتـــــی تا آخــــــر عمـــــــرت…
با یـــــــاد او زنــــدگی می کنــــی …!

اس ام اس عاشقانه

نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست
و تو با خبری , اما…
هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی…

اس ام اس عاشقانه

روزی گنجشکهارا رنگ می کردندوجای قناری می فروختند !
این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند !
آن روزها مال باخته می شدی و این روزها ، دل باخته . . . !

اس ام اس عاشقانه

تـــــــو که باشی کافیست !
مگر من به جز ” نفس ”
چه می خواهم … ؟؟
بهار بلا :
مرا زیر خاکستر جا گذاشتی…
“یادت نـــرود”
من به خاطرتــــــــو آتـــــــش گـــرفته ام…


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.